Гарантия и возврат
Отримання товару
При отриманні товару замовник зобов'язаний / має право:
- Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
- Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
- Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т. П.).
- Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
- Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. П. Відповідно до бланка замовлення.
Заміни перерахованих вище деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
Гарантія
У нашому магазині діє гарантія від виробника.
Покупець втрачає право на безкоштовну гарантію, в тому випадку, якщо з моменту покупки і до моменту перевірки на комплектацію і цілісність пройшло більше 3-х робочих днів. Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником, але не пізніше 60 робочих днів.
К не гарантійному обслуговуванню відноситься: розхитані петлі, тріснуті механізми (тріщини яких виникли в процесі експлуатації), деформації або поломки меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природний знос меблів і її комплектуючих. На меблі, зібрану замовником самостійно гарантія не поширюється. При настанні гарантійного випадку, всі дії по заміні або ремонту товару (меблів) проводяться за рахунок покупця (винос з приміщення, доставка товар на склад продавця, повторний підйом, повторна збірка).
Обмін і повернення товару протягом 14 діб після покупки.
Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:
- Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
- Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
- Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
- Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
- Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.
Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальний, виготовлений під розміри і / або в тканинах певних покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)). Проте, Ви можете повернути м'які меблі, але внесену за нього передоплату ми не повертаємо.
Поверненню не підлягають наступні товари:
- Знижені в ціні товари.
- Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
- Матраци (без упаковки / с порушеною упаковкою або вживані).
- Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення.
Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальний, виготовлений під розміри і / або в тканинах певних покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню)).
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірці цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів» в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).
Правила експлуатації меблів.
- Експлуатуватися меблі повинна згідно з її функціональним призначенням. Температура в приміщенні не повинна бути нижче +2 ° C, а вологість повітря в межах 45 - 70%.
- Не допускається розміщення меблів поблизу опалювальних приладів.
- Забороняється ставити гарячі предмети на меблі без теплоізоляційних подставок.рекламаціонного відділу приступить до вирішення Вашого питання.
- Не можна ставити на меблі гострі, важкі предмети.
- Необхідно берегти будь-які частини меблів від ударів щоб уникнути відколів, тріщин, подряпин і т.п.
- Берегти поверхню від попадання на неї води, розчинників, луги і т. п.
- Рекомендується доглядати за поверхнею меблів спеціальними серветками, полиролями, воском т.п.
- Не можна перевантажувати меблі і / або не рівномірно розподіляти навантаження на полиці.
- Встановлювати меблі необхідно тільки на горизонтально рівні поверхні.
- Транспортування меблів допускається тільки в розібраному вигляді.
- Пересувати меблі дозволяється тільки за вертикальні добре закріплені бічні стійки, попередньо звільнивши меблі від речей.
Рекламації
При виникненні проблем з якістю товару, (механічні пошкодження окремих частин), будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми. Виконання претензій по рекламації, недокомплектації здійснюється зазвичай на наступний день, але не пізніше ніж у 3-х денний термін.
- Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
- Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
- Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т. П.).
- Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
- Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. П. Відповідно до бланка замовлення.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
- ушкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.