Каталог товарів

Гарантия и возврат

Отримання товару

При отриманні товару замовник зобов'язаний / має право:

  • Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
  • Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т. П.).
  • Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
  • Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. П. Відповідно до бланка замовлення.

Заміни перерахованих вище деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.

Гарантія

У нашому магазині діє гарантія від виробника.

Покупець втрачає право на безкоштовну гарантію, в тому випадку, якщо з моменту покупки і до моменту перевірки на комплектацію і цілісність пройшло більше 3-х робочих днів. Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником, але не пізніше 60 робочих днів.

К не гарантійному обслуговуванню відноситься: розхитані петлі, тріснуті механізми (тріщини яких виникли в процесі експлуатації), деформації або поломки меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природний знос меблів і її комплектуючих. На меблі, зібрану замовником самостійно гарантія не поширюється. При настанні гарантійного випадку, всі дії по заміні або ремонту товару (меблів) проводяться за рахунок покупця (винос з приміщення, доставка товар на склад продавця, повторний підйом, повторна збірка).

Обмін і повернення товару протягом 14 діб після покупки.

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
  • Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
  • Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальний, виготовлений під розміри і / або в тканинах певних покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)). Проте, Ви можете повернути м'які меблі, але внесену за нього передоплату ми не повертаємо.

Поверненню не підлягають наступні товари:

  1. Знижені в ціні товари.
  2. Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
  3. Матраци (без упаковки / с порушеною упаковкою або вживані).
  4. Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальний, виготовлений під розміри і / або в тканинах певних покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню)).

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірці цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів» в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).

Правила експлуатації меблів.

  • Експлуатуватися меблі повинна згідно з її функціональним призначенням. Температура в приміщенні не повинна бути нижче +2 ° C, а вологість повітря в межах 45 - 70%.
  • Не допускається розміщення меблів поблизу опалювальних приладів.
  • Забороняється ставити гарячі предмети на меблі без теплоізоляційних подставок.рекламаціонного відділу приступить до вирішення Вашого питання.
  • Не можна ставити на меблі гострі, важкі предмети.
  • Необхідно берегти будь-які частини меблів від ударів щоб уникнути відколів, тріщин, подряпин і т.п.
  • Берегти поверхню від попадання на неї води, розчинників, луги і т. п.
  • Рекомендується доглядати за поверхнею меблів спеціальними серветками, полиролями, воском т.п.
  • Не можна перевантажувати меблі і / або не рівномірно розподіляти навантаження на полиці.
  • Встановлювати меблі необхідно тільки на горизонтально рівні поверхні.
  • Транспортування меблів допускається тільки в розібраному вигляді.
  • Пересувати меблі дозволяється тільки за вертикальні добре закріплені бічні стійки, попередньо звільнивши меблі від речей.

Рекламації

При виникненні проблем з якістю товару, (механічні пошкодження окремих частин), будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми. Виконання претензій по рекламації, недокомплектації здійснюється зазвичай на наступний день, але не пізніше ніж у 3-х денний термін.

  • Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
  • Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т. П.).
  • Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
  • Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. П. Відповідно до бланка замовлення.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
  • ушкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.
100% гарантия качества
100% гарантия качества
Оплата в рассрочку
Оплата в рассрочку
Доставка по Украине
Доставка по Украине
Самовывоз со склада
Самовывоз со склада